Informacja w sprawie prowadzonego postępowania

Informacja w sprawie wszczęcia postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn. „Wydzielenie 26 działek pod zabudowę jednorodzinną" na działkach zlokalizowanych w Grojcu w rejonie ulicy Bagiennej/Kolistej.

Czego dotyczy postępowanie

 

5 czerwca 2024 r. do Wójta Gminy Oświęcim wpłynął wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn. „Wydzielenie 26 działek pod zabudowę jednorodzinną”. Wniosek został uzupełniony 9 lipca 2024 r. Na podstawie tego wniosku wszczęliśmy postępowanie w sprawie wydania decyzji.

 

Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1826/71, 1826/72, 1826/73, 1826/75 obręb Grojec.


Inwestorem jest Spółka Pastwiskowa dla Zagospodarowania Wspólnoty Gruntowej Wsi Grojec, ul. Beskidzka 94, 32-615 Grojec.



Strony postępowania


Stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.


Stronom postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu oraz zapoznania się ze wszystkimi materiałami zgromadzonymi w trakcie jego trwania w każdym jego stadium.


Zawiadomienie przez obwieszczenie


W prowadzonym postępowaniu liczba stron przekracza 10. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w takiej sytuacji strony zawiadamiane są poprzez obwieszczenie. Strony postępowania nie otrzymają odrębnego zawiadomienia imiennego.


Po upływie 14 dni od dnia publicznego obwieszczenia, uznaje się, że zawiadomienie stron zostało dokonane.

 

Dokumenty w sprawie

 

Poniższe odnośniki przekierowują do dokumentów w formacie pdf zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Oświęcim:

 

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn. "Wydzielenie 26 działek pod zabudowę jednorodzinną".

Obwieszczenie o zamieszczeniu danych dotyczących wniosku w publicznie dostępnym wykazie.

Obwieszczenie o terminie załatwienia sprawy.

Karta informacyjna przedsięwzięcia (KIP)

Uzupełnienie do KIP

Mapa ewidencyjna

 

Kontakt do osoby prowadzącej sprawę


Informacji w sprawie udziela Żelisława Noworyta, tel. (033) 844-95-27, e-mail: z.noworyta@gminaoswiecim.pl, Wydział Ochrony Środowiska, w godzinach pracy Urzędu Gminy Oświęcim.


Podstawa prawna:


Art. 10 § 1, art. 41, art. 49, art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2023 r. 2024 r. poz. 572).


Art. 73, art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 ze zm.)

 

Tagi