Ogłoszenie Wójta Gminy Oświęcim z dnia 22 grudnia 2022r.

w sprawie naboru kandydatów na członków Komisji Konkursowej do oceny ofert w otwartym konkursie na realizację zadań z zakresu pożytku publicznego w 2023 roku.

 

Na podstawie art. 15 ust.2d w związku z art. 11 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn. Dz. U. z 2022  poz.1327  z późn. zm.) Wójt Gminy Oświęcim ogłasza nabór na członków Komisji Konkursowej do oceny ofert w otwartym konkursie na realizację zadań z zakresu pożytku publicznego w 2023 roku:

 

  1. Organizacje pozarządowe lub podmioty, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie mogą zgłaszać swoich kandydatów do w/w Komisji.
  2. Zgłoszenia powinny zawierać krótkie uzasadnienie kandydatury ze szczególnym uwzględnieniem stażu działalności w organizacji oraz powinny być podpisane przez osoby umocowane.
  3. Spośród zgłoszonych kandydatów Wójt Gminy Oświęcim wybierze 1-2 osoby do pracy w Komisji kierując się przede wszystkim dotychczasową współpracą z organizacją oraz doświadczeniem kandydata w pracy na rzecz mieszkańców Gminy Oświęcim.
  4. Decyzja Wójta Gminy Oświęcim jest ostateczna. 
  5. Osoby reprezentujące podmioty startujące w konkursie nie mogą zasiadać w Komisji Konkursowej dotyczącej ofert tych podmiotów.
  6. Udział w Komisjach odbywa się w godzinach pracy Urzędu Gminy Oświęcim i jest nieodpłatny.
  7. Ogłoszenie o wynikach naboru zostanie umieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy Oświęcim.

 

 Kandydatury na FORMULARZU ZGŁOSZENIOWYM należy składać na dzienniku podawczym w Urzędzie Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 , pok.10 A do dnia 31 grudnia 2022r.

 

Tagi