Wiadomości

Środa, 27 maja 2020

Zgłaszanie awarii prądu przez internet

Formularz jest dostępny pod adresem:


https://www.tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia/zglos-awarie


Po zgłoszeniu awarii system wysyła do klienta smsem lub e-mailem informację zwrotną o etapie realizacji zgłoszenia. Wysyłka wiadomości jest poprzedzona autoryzacją kanału kontaktu w trakcie wypełniania formularza na stronie internetowej. Odbiorca energii w momencie wpisywania danych sam decyduje, czy chce otrzymywać informację zwrotną o statusie swojego zgłoszenia.


Klient otrzymuje informacje od Taurona na trzech etapach postępu prac przy usuwaniu awarii. Pierwsza wiadomość brzmi „Przyjęte do realizacji" i wysyłana jest po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. Kolejna to „Przekazane do realizacji" – taki komunikat jest wysyłany w momencie podjęcia działań przez służby techniczne spółki. Trzecia, najbardziej oczekiwana i podsumowująca działania firmy informacja, brzmi „Zakończone".


Dzięki nowemu rozwiązaniu klient ma pewność, że jego zgłoszenie zostało wprowadzone poprawnie do systemu, a także dokładnie wie, na jakim jest etapie realizacji.


Tauron Dystrybucja zachęca do korzystania z tej funkcjonalności przy zgłoszeniach awarii czy usterek zasilania.


Awarie można tak jak dotychczas zgłaszać telefonicznie, dzwoniąc pod nr: 32 303 0 991.